HÁZIREND, RÉSZVÉTELI SZABÁLYZAT TANFOLYAMOKON
A házirend az intézmény valamennyi dolgozójára és a helyiségeket igénybe vevő látogatókra egyaránt vonatkozik. A házirend megtekinthető a www.budai-tancklub.hu weboldalon és az intézmény épületeiben kihelyezett táblákon. Elolvasása és annak tudomásul vétele minden látogató és munkatárs részére kötelező. A jelentkezés a tanfolyamokra, órákra együtt jár a Házirend és az Adatvédelmi szabályzat elfogadásával.
ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK A JÁRVÁNYOK TERJEDÉSÉNEK ÉS MEGELŐZÉSÜK ÉRDEKÉBEN
Minden munkatársnak és látogatónak be kell tartani a Nemzeti Népegészségügyi Központ (a továbbiakban: NNK) által a járványokkal kapcsolatban kiadott, a www.nnk.gov.hu honlapon közzétett útmutatóban foglaltakat, továbbá a hatályos rendelkezések alapján megállapított intézménylátogatási szabályokat.
ALAPVETŐ ELŐÍRÁSOK A TÁNCKLUBBA ÉRKEZÉSKOR
A Táncklub épületeibe, a tanfolyamokon részvételre csak az információnál, illetve az helyszínen lévő ügyeletesnél történő bejelentkezéssel lehetséges.
Belépéskor az információban, illetve az ügyeletesnél legyen szíves minden alkalommal tájékoztatni munkatársunkat, hogy melyik tanfolyamra érkezett. Amennyiben beiratkozott már tanfolyamunkra, kötelező bemutatni a befizetést igazoló érvényes Tagsági kártyát, vagy annak lefotózott, jól látható képét a mobilkészülék segítségével. A kártya átvehető a tandíjbefizetést követően a Táncklub információjában. A kártya elvesztése esetén és fotójának hiányában 500Ft. pótlási díj ellenében új kártyát tudunk kiállítani. Kérjük, hogy a Tagsági kártya fentiekben leírt használatának előírásait minden érkezéskor legyen szíves betartani tagjaink és látogatóin biztonsága és a részvétel jogosultsága érdekében.
Az öltözőben kizárólag az öltözés idejéig lehet tartózkodni, így biztosítva mások számára is a helyiséget.
Az órák előtt és után rövid, maximum 15 perces tartózkodási rendet az épületben kérjük szépen betartani!
Részvevővel maximum egy kísérő tartózkodhat az épületben.
Amennyiben gyermeke, illetve Ön betegség, vagy egyéb okok miatt nem tud részt venni egy órán, legyen szíves a budaitancklub@marczi.hu email címen jelezni.
Az intézmény területén a 1999. évi XLII. törvény értelmében tilos a dohányzás, dohányozni csak az épületek előtti területen, a bejárattól 5 méter távolságra szabad.
Baleset esetén az eseménynek megfelelően mentők, tűzoltóság, rendőrség értesítendő a Kft. ügyvezető igazgatójának haladéktalan tájékoztatása mellett.
Az épületekbe balesetveszélyes, tűzveszélyes tárgyakat, idegen anyagokat behozni, tárolni szigorúan tilos. A Táncklub technikai-műszaki berendezéseit csak az intézmények szakképzett munkatársai működtethetik.
A társaság tulajdonának védelme, berendezéseinek és felszereléseinek anyagi felelősséggel történő, rendeltetésszerű használata, a tisztaság és a rend megóvása minden látogató kötelessége.
A látogatók személyes tárgyainak, értékeinek megóvásáért a társaság nem vállal felelősséget.
Ittas egyének az intézményeket nem látogathatják. A Táncklubban ittassá vált személy az intézmény képviselőjének felszólítására köteles elhagyni az épületet.
Az intézmény tisztántartásáról saját takarító személyzet gondoskodik, ennek ellenőrzése saját hatáskörben történik.
Az intézmény munkatársai az intézmény tűz- és balesetvédelmi szabályzatát a látogatókkal kötelesek betartatni.
TÁJÉKOZTATÁSRÓL
A Táncklub programjairól és az esetleges órákat érintő változásokról az információkat, rendszeresen megtalálja az intézmény bejáratánál kihelyezett tájékoztató táblán, az intézmény weboldalán és social media oldalain, továbbá e-mailben küldünk hírlevelet, a tanfolyamokat és rendezvényeinket érintő eseményekről. Minden egyéb felületen történő tájékoztatásért a KULT2 Nonprofit Kft., illetve a Budai Táncklub felelőséget nem vállal.
A 2024/2025. TANÉV PROGRAMJA
TANÍTÁSI IDŐ
I. félév 2024.09.02 – 2025.01.31.
II. félév 2025.02.01-2025.06.08.
TANÍTÁSI SZÜNETEK
A tanítás nélküli napok és nemzeti ünnepnapok idejére tandíjat nem számítunk fel.
2024. október 23. szerda – nincs tanítás
Téli szünet 2024. december 23. hétfő-2025. január 3. péntek. (szünet előtti utolsó tanítási nap december 21. szombat, szünet utáni első tanítási nap január 4. szombat).
2024. november 1-2., péntek és szombat– nincs tanítás
2025. március 15. szombat – nincs tanítás
2025. április 18-21., péntek-hétfő – nincs tanítás
2025. május 1. csütörtök- nincs tanítás
RENDEZVÉNYEK
Budai Táncklub Gálák – 2024. november 15-16. péntek és szombat 18.00 – Marczibányi Téri Művelődési Központ
I. Országos Kemény Melinda Balettverseny – 2024. december 1. vasárnap – Klebelsberg Kultúrkúria
Nyilvános órák – 2025. január 6-31.
XXI. Berczik Verseny – 2025. március 22. szombat – Klebelsberg Kultúrkúria
13. Tánc-kiállítás- Országos Modern és Kortárs Táncművészeti Verseny – 2025. április 27. vasárnap – Klebelsberg Kultúrkúria
Vizsgaelőadások próbák: próbák- 2025.június 3-6, előadások – 2025. június 7-8. – Marczibányi Téri Művelődési Központ
Tagjainknak, illetve törvényes képviselőjüknek a rendezvényeinkről előzetesen értesítést küldünk, ezen belül jóváhagyást kérünk írásban a részvételi szándékról.
TÁNCÓRÁKON VALÓ RÉSZVÉTEL/TÁNCISKOLA TAGSÁGI FELTÉTELEI
BEIRATKOZÁS-JELENTKEZÉS MENETE
1. A BEIRATKOZÁS mindig megelőzi a tanfolyamon történő részvételt. Beiratkozás és tandíjfizetés nélkül az órákon nem lehet részt venni. Beiratkozás előtt régi tagjaink minden esetben legyenek szíves előzetesen a budaitancklub@marczi.hu e-mail címen érdeklődni, hogy a Táncpedagógusa melyik csoportba osztotta be az új tanévben. Régi tagjaink is legyenek szívesek újból regisztrálni az új tanévre.
2. REGISZTRÁCIÓ A TANFOLYAMOKRA
A regisztráció megelőzi a beiratkozás elfogadását. A régi tagjaink és az új jelentkező esetében, továbbá a próba igény esetén is kötelező a tanfolyam igénybevételét megelőzően. A regisztráció a tanfolyamokra kizárólag a választható tanfolyamok oldalain található űrlap kitöltésével lehetséges. Az űrlapot minden egyes jelentkező részére, továbbá több tanfolyamra jelentkezés esetén is külön kell kitölteni. A regisztrációt követően válaszlevelet kap, melyben tájékoztatjuk a jelentkezés beérkezéséről. Ezt követően e-mailben értesítjük a regisztráció elfogadásáról, a fizetendő díjról, az utalási adatokról és a kurzus további részleteiről. Az ügyintézési idő minden esetben minimum három nap, ezért kérjük, hogy jelentkezését időben adja le. A válaszlevélben megadott információk alapján lehet befizetni előzetesen a tandíjat, továbbá részt venni az órán. Beiratkozás és a teljes tandíjfizetés nélkül (próba óra esetén a próbaóra díj befizetése nélkül) az órákon nem lehet részt venni.
3. Beiratkozás, jelentkezés ideje: folyamatos. (Amennyiben egy tanfolyam betelik, akkor a jelentkezést előbb lezárjuk.) A jelentkezést minden esetben visszaigazoljuk és jelezzük a tandíj összegét. A regisztrációt követően e-mailben küldött válaszüzenetben arról is tájékoztatjuk a jelentkezőt, hogy számára biztosítani tudjuk a helyet a tanfolyamra és ezzel a jelentkező automatikusan tagfelvételt nyer a Budai Táncklubba, mely tagság a tanév végéig szól.
4. A regisztrációs űrlapon az alábbi adatokat kérjük el: név, születési év, lakcím, törvényes képviselő neve, telefonszám és e-mail cím (kiskorú esetén szülőé).
5. Nyilatkozattételek a regisztrációs űrlapon: A jelentkezést csak az űrlapon található Házirend, az adatvédelmi nyilatkozat, és a hírlevelekkel kapcsolatos nyilatkozatok elfogadása megjelölésekkel tudjuk elfogadni. (Az adatvédelmi szabályokat betartjuk, kizárólag a Táncklubbal kapcsolatos informálás és az órák ideje alatt történő személyi védelem miatt kérjük el a fenti adatokat, másnak tovább nem adjuk).
6. Házirend elfogadása a regisztrációs űrlapon: A jelentkezés és felvétel csak akkor érvényes, ha a regisztrációs űrlap kitöltésekor (a lapon bejelölve) a jelentkező (kiskorú esetén törvényes képviselője) feltétel nélkül elfogadja az intézményünk adatvédelmi szabályzatát és házirendje tartalmát, melyek megtekinthetőek előzetesen a www.budai-tancklub weboldalon. A házirend és adatvédelmi szabályzat el nem olvasása, nem mentesít annak betartása alól!
7. Tandíjfizetés: A jelentkezőket korlátozott számban tudjuk fogadni, ezért a regisztráció csak befizetett tandíjjal válik érvényessé. A tanfolyam részvételi díját kérjük, a jelentkezés visszaigazolását követő 2 napon belül átutalni szíveskedjenek! A tandíjak befizetése kizárólag banki átutalással történhet. A tandíjat a tanfolyam igénybevételét megelőzően banki átutalással kell megfizetni, a jelentkezést követő válaszlevélben megadott tandíj és utalási adatok alapján befizetett összeggel. Az utalást követően e-mailben kell elküldeni a befizetési bizonylatot. A tandíjfizetést követő 14 napon belül számlát állít ki a befizetett összegről.
8. Próbaóra díj és a Berczik tornára, valamint a Pilates órákra bérlet- és óradíj fizetés a Táncklub épületének információjában lehetséges készpénzzel, vagy bankkártyával.
RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK A TANFOLYAMOKON
Beiratkozás és regisztrálás, valamint előzetesen befizetett tandíj.
Lejárt tandíjjal a II. félévben, azaz 2024. február 1-től az órákon nem lehet részt venni.
Megjelenni az órán kizárólag a pedagógus által megszabott öltözetben és hajviseletben lehet.
Táncóra közben kötelező a törölköző használata.
A táncterembe ételt, italt bevinni TILOS! Kizárólag a szomjoltásra szolgáló folyadék bevitele engedélyezett.
A tanórák zavartalansága érdekében a csoportok munkáját kizárólag a nyilvános órákon tekinthetik meg a szülők, hozzátartozók, érdeklődők.
Mobiltelefon használata az órán TILOS!
Átöltözés: az órák előtt és után az átöltözésre külön ÖLTÖZŐ biztosított. A táncteremben való öltözésre lehetőség nincs!
A Budai Táncklub nem vállal felelősséget az épület helyiségeiben, illetve az öltözőben hagyott értéktárgyakért, ruhákért, erre mindenkinek magának kell figyelnie! Ajánljuk az értéktárgyakat (pénztárca, iratok stb..) bevinni az órára és az ott rendelkezésre álló asztalra elhelyezni.
Az öltözőket az óra után legkésőbb 15 perccel kérjük elhagyni. Az utolsó délelőtti, vagy délutáni óra után legkésőbb 20 perccel kérjük az épületet elhagyni. A hölgyek számára kijelölt öltöző ajtaját öltözés esetén kérjük zárva tartani, jelezve az urak számára, hogy a kíséretükre bízott kisgyermeket a másik öltözőben öltöztessék.
A táncterembe balettcipőben, zokniban, az ügyeletestől kérhető tisztasági cipővédővel, illetve tiszta talpú váltócipőben lehet bemenni, utcai cipőben belépni tilos a higiénia megtartása érdekében.
A táncterembe kizárólag saját óra kezdetekor lehet bemenni.
Hiányzás esetén, a Táncklub telefonján, vagy e-mailbe kérünk értesítést, a tagok személyi védelme érdekében. A tagok hiányzása esetén pótóra és az óra díjának visszafizetése nem kérhető.
Az épületben dohányozni állatot és kerékpárt behozni tilos.
FOTÓZÁS ÉS VIDEÓZÁS AZ ÉPÜLETBEN
Az órákról, próbákról szigorúan TILOS a képi- és hangfelvétel! Minden felvétel, ami ezekről az órákról készül, kizárólag az intézmény tulajdonát képezik, a Táncklub vezetője, vagy egy általa megbízott személy készítheti, kizárólag archiválás és propaganda célokra. Az órákon a Táncoktató szakmai értékelés szempontjából készíthet képi felvételeket, de azt tovább nem adhatja, közösségi oldalakon, saját honlapon vagy más helyeken nem teheti közzé. A nyilvános órákon, vizsgákon és a Táncklub rendezvényein a képi- és hangfelvétel megengedett, ha közben nem zavarunk másokat.
KISKORÚAK FELÜGYELETE
Kisgyermek esetén kérjük, hogy a növendék táncórája elején és végén minden esetben a helyszínen tartózkodjon a szülő, vagy a gyermek felügyeletével megbízott személy. A gyermekek felügyeletét kizárólag a táncóra ideje alatt és a táncteremben vállaljuk. Az épületben csak egy kísérő tartózkodjon.
TANDÍJAKKAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK FÉLÉVES TANFOLYAMRA JELENTKEZŐKNEK
Az éves tandíjat két részletben kell befizetni. A tandíj félévre és egy összegben fizetendő. Tandíjfizetés nélkül az órákon nem lehet részt venni. A befizetést követően Tagsági Kártyát adunk, amivel a továbbiakban igazolni lehet a befizetést.
Heti 1*45 perces tanfolyam 28.800 Ft/félév/19 óra
Heti 2*45, vagy 1×90 perces tanfolyam 43.200 Ft/félév/38 óra
Heti 1*60 perces tanfolyam 36.000 Ft/félév/19 óra
Heti 2*60 perces tanfolyam 55.200 Ft/félév/38 óra
Heti 1*75 perces tanfolyam 38.400 Ft/félév/38 óra
Heti 2*75 perces tanfolyam 62.400 Ft/félév/38 óra
Heti 2*90 perces tanfolyam 69.600 Ft/félév/38 óra
A fenti tandíjak a teljes félévre szólnak. A tanév első napját követő beiratkozás esetén, az adott naptári hónap 1. illetve 16. napjától kerül számításra a tandíj, ennek összegéről emailben küldünk értesítést a jelentkezést követően. Napi lebontással nem számítunk tandíjat.
Alkalmi óra, részletfizetés és havi díj nincs!
Próbaóra 2.000Ft. A próbaórát tanfolyamonként egyszer lehet igényelni és nem vonható le a tandíjból.
Kedvezmények választhatók: Testvérkedvezmény, vagy érvényes kerületi kártyával rendelkezőknek a tandíjból -5%. A kedvezmények nem vonhatók össze.
A tanfolyamokat kizárólag az órarend szerint meghirdetett óraszámban lehet igénybe venni.
Kizárólag Berczik torna és Pilates foglalkozás esetén: bérlet 18.000 Ft/10*60 perc. (A bérlet felhasználható a vásárlástól számított két hónapig.) Alkalmi óra 2.400Ft.
A tandíjat átruházni nem lehet. Hiányzás esetén órát nem lehet pótolni, annak tandíját nem fizetjük vissza.
TANDÍJAK BEFIZETÉSI HATÁRIDEJE
I. félévre – beiratkozáskor, az adminisztratív ügyintézés miatt részvétel előtt három nappal.
II. féléves tandíjfizetési időszak: 2025.01.02-2025.01.31.
EGYÉB TUDNIVALÓK A TANDÍJAKRÓL
A kedvezmények nem vonhatók össze, a próbaidőre nem érvényesíthetők és kizárólag a beiratkozáskor lehet érvényesíteni, utólagos reklamációt nem fogadunk el.
A tanév első napját követő beiratkozás esetén, az adott naptári hónap 1. illetve 16. napjától kerül számításra a tandíj. Napi lebontással nem számítunk tandíjat.
Tandíjat csak abban az esetben áll módunkban visszafizetni, ha a választott tanfolyam tanévkezdéskor nem indul el. A próbaóradíj a tandíjból nem kerül levonásra.
A próba kérése nem kötelező, de ajánlott. Mi nem válogatunk a jelentkezők között. A próbaóra az Ön, illetve gyermeke érdekében van.
A próbaóra után a választott tanfolyamon, csak a teljes féléves tandíj befizetését követően lehet részt venni.
Csak vis maior esetén kérhető jóváírás, vagy tandíj visszafizetés.
A befizetett tandíjat reklamáció, betegség, sérülés, vagy egyéb ok miatt nem fizetjük vissza.
Jóváírás csak kizárólag hosszan tartó (minimum két naptári hónap) kórházi, vagy szakorvosi lelettel igazolható egészségügyi okból eredő folyamatos hiányzás esetén igényelhető. Ebben az esetben mellékelni kell a kórházi vagy szakorvosi lelet másolatát és az indoklást tartalmazó kérelmet e-mailben. Az orvos által igazolt időszak tandíját a következő befizetési időszakban levonjuk a befizetendő díjból. A jóvárás kérése, vagyis a betegség bejelentése legkésőbb a sérülés napját követő két napon belül lehetséges.
CSOPORTOK INDULÁSA, ÖSSZEVONÁSA, MEGSZÜNTETÉSE
A csoportok között van átjárhatóság.
A beiratkozást követően, illetve a tanév további részében a 10 fő alatti csoportok összevonásra, a meghirdetett órarendtől eltérő átcsoportosításra, illetve megszüntetésre kerülnek. A csoport érdekében segítség, ha egy tanuló jelzi az intézmény felé, hogy az adott csoportot nem látogatja már, így nem számolunk vele a csoportban a továbbiakban.
Amennyiben csoportok összevonásra kerülnek és az új időpont, vagy csoport nem megfelelő a növendék számára, a befizetett tandíj időarányos része jóváírásra kerül a változást követő tizenkét hónapon belül a Táncklub bármely tanfolyamára történő újabb beiratkozás esetén.
Csoport megszűnése év közben esetén a csoport tagjai átkerülnek másik – hasonló szintű, korosztályú, műfajú – csoportba. Amennyiben a tanév során, illetve a II. félév kezdetekor a csoport megszűnik, úgy a tanfolyamot egy új, későbbi időpont kitűzésével az Iskola megkísérli beindítani.
TÁNCÓRÁK ELMARADÁSA
Egy táncóra elmaradásáról minden esetben értesítjük tagjainkat e-mailben, a jelentkezési lapon megadott e-mail címen. Az elmaradt órát az oktató pótolja, egy később meghirdetett az adott tanéven belüli időpontban. Minden olyan változásról, ami a táncórákat érinti (időpont, helyszín…) a Táncklub értesíti tanulóit e-mailben. Amennyiben máshonnan szerez tudomást esetleges változásokról, abban az esetben annak valódiságáról garanciát nem vállalunk, kérjük az tekintse tárgytalannak.
JELMEZEK ÉS PRÓBARUHA
Az órákon használt próba egyenruha és az év végi vizsgaelőadásokon szükséges jelmezek kölcsönzési, illetve vételi ára kizárólag a növendéket terheli. A próbaruha és a jelmezek tervezése és kiválasztása a pedagógus feladata, amit minden esetben köteles a növendékkel, vagy törvényes képviselőjével előzetesen egyeztetni és ennek alapján kikölcsönözni vagy varratni. A költségekről előzetesen értesítést küldünk, ezen belül jóváhagyást kérünk írásban.
VERSENYEK ÉS BEMUTATÓK RÉSZVÉTELI SZABÁLYAI
A Táncklub által szervezett rendezvényeken a részvétel a növendékek számára nem kötelező. A résztvevők kiválasztása, a koreográfián belüli szereplőelosztás és a tanfolyami órákon elsajátított versenykoreográfia tánctechnikai anyagának összeállítása kizárólag a pedagógus feladata, valamint egyedüli szakmai felelőssége. Döntését megkérdőjelezni nem lehet. Az ehhez szükséges ruházati és részvételi költségek a növendéket terhelik. A költségekről előzetesen értesítést küldünk, ezen belül jóváhagyást kérünk írásban.
EGYÉB SZABÁLYOK
Az intézmény tulajdonának védelme, berendezéseinek és felszereléseinek anyagi felelősséggel történő, rendeltetésszerű használata, a tisztaság és a rend megóvása minden látogató kötelessége.
Az intézmények területén a 1999. évi XLII. törvény értelmében tilos a dohányzás, dohányozni csak az épületek előtti területen, a bejárattól 5 méter távolságra
Baleset, sérülés esetén az intézmény információjában jelzett elsősegélynyújtó helyen kérhető ellátás, ezt követően intézkedik a jelen lévő ügyeletes a sérült ellátásáról és baleseti jegyzőkönyvben dokumentálja az eseményt. Az eseménynek megfelelően mentők (104), tűz esetén tűzoltóság (105), illetéktelen személy engedély nélküli behatolása, lopási esemény, tettlegesség, erőszakos cselekmény esetén rendőrség értesítendő (107) a Táncklub vezetője és a Kft. ügyvezető igazgatójának haladéktalan tájékoztatása mellett. Ez az ügyeletes feladata.
Az ügyeletes, információs munkatárs hatáskörébe tartozik: a Házirendben foglalt valamennyi szabály meghatározottak betartása. Esetleges kérdések, problémák esetén személyesen a Táncklub épületében, a nyitvatartási időszakban, rendszerint az információs és az ügyeletes munkatárs áll rendelkezésre.
Köszönettel az együttműködésért!
Simonné Puskás Judit
Intézményvezető